HILTERAPIA

Léčba vysokovýkonným laserem, který dokáže léčit hluboko uložené léze s vynikajícími výsledky.

Hiro TT_lateral.jpg
Hiro TT_high.jpg

HILTERAPIA - HIRO TT

Hilterapia je přelomová terapeutická metoda, která využívá patentovaný a vysoko intenzívní HILT impulz. Laserové impulzy pronikají do nejhlubších vrstev svalů a kloubů bez toho, aniž by poškozovali povrchové tkáně.

Hilterapii vyhledávají lidé, které trápí bolestivé problémy svalového a kloubního aparátu.

Hilterapia umožňuje léčit (hlavní indikace):

• záněty svalů, zhmoždění a natržení svalů

• přetížení svalových úponů (např.: tenisový, oštěpařský loket, patní struhy)

• osteoartrózy kloubů

• svalová a kloubní přetížení v důsledku nadměrné zátěže

• podvrtnutí kloubů (výron kotníku, podvrtnutí kolene či prstů ruky)

• otoky

• chondropatie pately

• bolestivé tříslo

• a mnoho dalších

Přesahuje rámec tradiční laserové terapie. Charakteristickým rysem Hilterapia je velmi vysoká intenzita (více než 15 000 W/cm2), která není dosažitelná žádnou jinou laserovou terapií používanou v rehabilitaci.

Hilterapia je populární i mezi profesionálními sportovci. V průběhu krátké doby odstraňuje záněty, otoky a výrony, léčí svalové přetížení a pomáhá v poúrazové rehabilitaci, díky čemuž se sportovci rychle vracejí k profesionální sportovní činnosti.

Hilterapia je zcela bezbolestná příjemná. Pacienti ji vnímají jako velmi lehké chvění a pocit tepla na pokožce. Pacienti v krátkém čase pociťují úlevu.

Kontraindikace hilterapia:

• onkologičtí pacienti

• tetování (v místě kontaktu laseru a pokožky - tetování obsahuje částečky kovu, kvůli kterým by mohlo dojít k popálení kůže)

HIRO TT je nemodernější přístroj pro aplikaci hilterapie, kombinuje pulzní laserový zdroj Nd: YAG o výkonu 3 kW s intenzitou záření 15 000W/cm2 s chladicím systémem SmartCooler.

Jde o vysoko energetický laser, který je 10 000 krát výkonnější než běžné lasery využívané v rehabilitaci. Proniká do hloubky 5 až 8 cm pod povrchovou vrstvu kůže bez toho, aby ji popálil nebo jinak poškodil. Díky tomu dokáže léčit i ty nejhlubší tkáně.

Systém SmartCooler při aplikaci reguluje teplotu povrchových tkání, a tím umožňuje optimalizovat puls HILT® a přenášet více fotonů rychleji a hlouběji.

Hilterapie je s vynikajícími výseledky používána v moderních zdravotnických centrech ve více než 20 zemích světa. V České republice disponuje tímto unikátním přístrojem pouze 5 špičkových fyzioterapeutických pracovišť.

ČAS

Přístroj HIRO TT umožňuje aplikovat terapii okamžitě i v akutních stavech, jako jsou trauma, svalové léze a kontraktury.

INTENZITA

Systém SmartCooler reguluje teplotu povrchových tkání, a tím umožňuje optimalizovat puls HILT® a přenášet více fotonů rychleji a hlouběji.

PARAELNÍ ÚČINEK

Paralelní účinek laseru a systému SmartCooler umožňuje dosahovat efektivnějších a dlouhodobějších výsledků.

BEZPEČNOST

HILT® pulzy jsou zcela bezpečné díky lokalizovanému a přerušovanému účinku a zajišťují pohodlí pacienta během léčby, a to i při akutních stavech.